Mijn eerste reis - Reisverslagen van Madelon van der Kemp - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Madelon van der Kemp - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Vanaf vandaag tot en met januari ga ik mijn eentje op avontuur in de wereldstad Kolding in Denemarken. Ken je deze havenstad niet? Kolding heeft 'de slag om Kolding' tegen koning Karel X Gustav uit Zweden in 25 december 1658 gewonnen. Ook heeft Kolding op 23 april 1849 de 'First Schleswig War' gewonnen. Tegenwoordig heeft deze stad 58.021 inwoners en is het de zevende grootste stad van Denemarken. Er zijn hier meerdere universiteiten en hogescholen, een daarvan is IBA; International Business Academy. Hier ga ik mijn minor International Sales and Marketing Management volgen. Via deze blog hou ik je graag op de hoogte van mijn ervaringen! :)

Recente Reisverslagen:

17 December 2015

Kerstsfeer in Londen

24 November 2015

Op avontuur in IJsland!

09 November 2015

Malmö, Oslo en projectweken

03 Oktober 2015

Stockholm!

01 Oktober 2015

Kopenhagen, Lego Land, Voetbal en Fitness
Madelon

Ik ben Madelon, studente aan de Hogeschool Rotterdam. Ik ga voor een halfjaar de mooie stad Rotterdam verlaten voor een kleine stad in Denemarken.

Actief sinds 23 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5869

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2015 - 31 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: